خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۶/۲۳ ۱۶:۱۵
شناسه خبر : 28186

تاکسی اینترنتی تاچ‌سی در اهواز فعالیت خود را آغاز کرد/تخفیف ۳۰ درصدی در هزینه کرایه‌ها

رئیس هیأت مدیره تاچ‌سی از آغاز فعالیت تاکسی اینترنتی تاچ‌سی در اهواز خبرداد و گفت: در این سامانه مسافران می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی و صرفه جویی در زمان بهره ببرند. ...

رئیس هیأت مدیره تاچ‌سی از آغاز فعالیت تاکسی اینترنتی تاچ‌سی در اهواز خبرداد و گفت: در این سامانه مسافران می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی و صرفه جویی در زمان بهره ببرند.
طلوع خوزستان ، احسان صفار خراسانی امروز در نشست خبری آغاز به کار تاکسی اینترنتی تاچ‌سی در اهواز اظهار داشت: تاچ‌سی در اهواز به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور برنامه‌های خاص و ویژه‌ای را در نظر دار د.
وی با اشاره به این‌که تاچ‌سی یک شرکت حمل و نقل و دانش‌بنیان ایرانی است که فعالیت خود را با ارائه سرویس از تابستان سال گذشته در مشهد آغاز کرده و در یزد و اکنون اهواز گسترش داده است، گفت: تاچ‌سی نخستین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران است که سرویس‌های بانوان و تشریفات ارائه می‌دهد.
رئیس هیأت مدیره تاچ‌سی امکان انتخاب خودرو را از قابلیت‌های سرویس تشریفات برشمرد و ادامه داد: این قابلیت استفاده از این سرویس را بسیار جذاب کرده است.
صفار خراسانی با اشاره به این‌که تاچ‌سی در شهرهای مشهد و یزد به ترتیب روزانه ۲۵ هزار و ۲ هزار و ۵۰۰ سفر دارد و اهواز به عنوان سومین شهر انتخاب شده است، گفت: این نرم افزار در بسترهای ios و اندروید قابلیت استفاده را دارد و متاسفانه از دو هفته پیش به دلیل تحریم از بخش App store حذف شده است.
وی با اشاره به این‌که تنوع سرویس‌دهی نظیر سواری، تشریفات، ون، بانوان و پیک موتوری در تاچ‌سی سبب تمایز با دیگر رقبا شده است، بیان کرد: به زودی در اهواز علاوه بر سرویس سواری دو سرویس تشریفات و پیک موتوری را فعال خواهیم کرد؛ سهولت ارتباط مسافر و راننده از مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی تاچ‌سی است.
رئیس هیأت مدیره تاچ‌سی از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار را برآورد هزینه دانست و افزود: هنگامی که مسافر مبدأ و مقصد را مشخص می‌کند پیش از آغاز سفر هزینه به او اعلام می‌شود؛ همچنین باتوجه به سیستم نظارتی بر عملکرد راننده‌ها نظارت می‌شود و مسافران می‌توانند هرگونه تخلف یا نقطه نظرات نسبت به راننده را اعلام کرده تا باتوجه به آئین نامه انضباطی با فرد برخورد شود.
صفار خراسانی با اشاره به این‌که هوشمند شدن تاکسی سبب بهینه شدن مصرف سوخت می‌شود، بیان کرد: برای فعالیت تاکسی اینترنتی تاچ‌سی مجوزهای بسیاری دریافت شده و از نزدیک به ۳ هفته پیش مجوز کسب و کارهای آنلاین را کسب کرد.
وی با بیان این‌که سرویس‌دهی در اهواز براساس کیلومتر است و مسافران می‌توانند کرایه‌های خود را به سه روش پرداخت آنلاین، پرداخت از اعتبار تاچ‌سی و پرداخت نقدی به راننده پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: از ۲۵ شهریورماه ۳۵۰ راننده فعالیت خود را در سطح اهواز شروع می‌کنند.
رئیس هیأت مدیره تاچ‌سی از عقد قرارداد با برخی تاکسی سرویس‌ها جهت همکاری میان این دو مجموعه خبرداد و اظهار داشت: استکیر روی شیشه و آویز آئینه از نشانه‌های خودروهای تاچ‌سی است که مسافران می‌توانند با اطمینان خاطر سفر کنند.
در ادامه این نشست علی بهداد از اعضای هیأت مدیره تاچ‌سی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این سامانه را شیوه جذب رانندگان دانست و ادامه داد: آموزش و آماده‌سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام‌های مورد نیاز حدود ۱۰ روز طول می‌کشد و تاچ‌سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نخواهد کرد.
وی با اشاره به قیمت‌های مناسب خدمات تاکسی اینترنتی تاچ‌سی در اهواز، عنوان کرد: این شرکت با ۳۰ درصد کاهش قیمت نسبت به آژانس‌های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه می‌دهد؛ باتوجه به افتتاح این سامانه در اهواز از یکم مهرماه به مدت یک هفته کلیه سفرها در شهر اهواز رایگان است.